środa, 23 stycznia 2008

Ciekawa obserwacja - google

Tak z ciekawości wpisałem sobie popularne zapytanie w postaci http://stronka.pl w google (z adresem tego bloga) i co się okazało? Że po niespełna 2 dniach mam zaindeksowane 7 podstron(!). Z punktu widzenia prędkości działania dla innych stron jest to wynik naprawdę ciekawy. Nie spodziewałem się, że pójdzie to tak szybko.

Dzisiaj szukając materiałów potrzebnych w pracy natrafiłem na stronki informujące o generatorach blogów. Trochę się dziwiłem, bo jaki sens tego typu produktów? Po powyższym widać, że mogą one być przydatne. Przy tak szybkim indeksowaniu i praktycznie automatycznym wypozycjonowaniu strony na niektóre hasła (np. ten blog na niektóre jest już w TOP10) opłacalne może być posiadanie sporej ilości blogów i wypełnianie ich treścią. Wydawać mogłoby się banalne, a jednak może powodować niezłe zyski - oczywiście przy odpowiedniej ilości blogów. Ciekawe na ile to możliwe/prawdziwe.

Brak komentarzy: